miercuri, 9 martie 2011

"Balul Mărţişorului" la Aninoasa - ediţia a III-a
















Vineri, 04 martie 2011, s-a desfăşurat în sala multifuncţională a Centrului Cultural Aninoasa cea de-a III-a ediţie a "Balului Mărţişorului. Am oferit tuturor doamnelor şi domnişoarelor câte o floare şi un bilet de tombolă şi le-am invitat la petrecere. Dan Ciotoi şi grupul "Generic", Mihai Iordache şi Toni Drăguş, Liliana Mocănescu, Victor Mihalache şi "Clubul Victorioşilor" s-au aflat printre cei care au animat distracţia. Am avut multe câştigătoare la tombolă, am avut şi momente-surpriză ( patru foarte tineri dansatori, campioni la dans de societate). Şi eu le-am oferit un scurt recital muzical tuturor invitatelor, sosite într-un număr foarte mare. Împreună cu colegii din Consiliul Local, din aparatul primăriei, cu Vasile Holban, vice-primarul comunei, ne-am străduit să le facem o seară plăcută domnişoarelor şi doamnelor de pe raza comunei Aninoasa. Şi sperăm că am reuşit!

Niciun comentariu: