miercuri, 12 martie 2008

Bun venit şi bun găsit!











Bine ne-am întâlnit, dragi oameni buni şi pe această cale modernă de comunicare!
Nu mi-am făcut un blog pentru că este la modă, ci pentru că este o modalitate în plus de a fi într-un permanent contact cu cetăţenii Aninoasei, cu partenerii de dialog din întreaga ţară şi de peste hotare, precum şi cu toţi cei care vor dori să vină, să cunoască aceste meleaguri dâmboviţene şi să ne devină prieteni. Aici vă voi povesti - în măsura în care timpul îmi va permite- care este agenda mea zilnică, ce urmează să mai realizăm în Aninoasa şi aştept sugestii şi gândurile dumneavoastră, ale celor ce veţi vizita acest blog. Ştiţi că sunt un om al dialogului şi un om căruia nu-i plac deloc cărările bătătorite. Avem multe de clădit împreună, de la edificii şi până la conştiinţe demne, aşa că vă aştept în acest loc de pe Internet în care ne putem găsi răgazul necesar pentru a aşterne câteva cuvinte sau câteva imagini.
Să ne ajute bunul Dumnezeu să avem sănătate, inspiraţie şi întotdeauna dorinţă de mai bine!
Inima mea bate pentru Aninoasa cea dâmboviţeană şi cred că şi inimile dumneavoastră, ale cititorilor mi se alătură. Aninoasa este un adevărat colţ de rai străjuit de Sfintele Mănăstiri Dealu şi Viforâta. Capul luminatului domn Mihai Viteazul veghează de aici ca unitatea tuturor românilor să fie de nezdruncinat. Avem peisaje deosebite, oameni harnici şi ştim să fim gazde primitoare. Poftiţi să ne cunoaştem, întâi aici, pe blog şi apoi la primăria Aninoasa, unde îmi slujesc concetăţenii de 12 ani în calitate de primar. Aici am lansat singurul Festival al Primarilor Artişti din lume, care a ajuns anul acesta la cea de-a VI-a ediţie. Aici avem Nopţile de Poezie de la Mănăstirea Viforâta. Ne place să spunem că în Aninoasa cultura este la ea acasă. Şi nu numai cultura...Dar despre toate acestea şi despre multe altele vom avea tot timpul să discutăm aici de câte ori veţi dori. Vă aştept rândurile şi vă doresc numai împliniri!

5 comentarii:

valentin spunea...

Succes cu noul blog
Salutari din Montreal
Valentin Luca

Unknown spunea...

VA URAM SUCCESE NELIMITATE PE TIMP NELIMITAT.
POMPILIA SI IONUT.

Marian spunea...

Un pas min pentru Constantin Maricescu, un pas mare pentru comuna Aninoasa ! Slabu Marian

Criss spunea...

Domnule Primar,

Va felicitam de realizarea unei noi oportunitati,speram de succes,venita in favoarea comunei si nu numai.Urmarind stirile de la ora 8.00, am remarcat reportajul despre siteul dv.care ne-a bucurat foarte tare.

Cu stima,
Cristina Iancu
si
Marian Grecu.

petrut spunea...

Domnule primar Maricescu, eu nu pot avea decit cuvinte de lauda in ceea ce priveste activitatea dumneavoastra, ca prim gospodar al comunei Aninoasa. Ca om nu am avut ocazia sa va cunoc inca . La invitatia prietenului meu- Victor Mihalache am avut ocazia sa particip la citeva evenimente culturale petrecute in comuna dumneavoastra. Dupa parerea mea nici unul dintre cei prezenti nu a fost dezamagit de organizarea acestor evenimente. Am vizitat manastirea Dealu si manastirea Viforita, cea din urma cu ocazia zilelor poeziei. Am fost incintat de caldura oamenilor din Aninoasa. Drumurile iti ofera un anume confort cind mergi cu masina prin Aninoasa si nu suferi pentru suspensii. Un lucru deloc de neglijat este faptul (destul de curios pentru o comuna din Romania) ca desi Aninoasa se afla linga o groapa de gunoi publica, strazile comunei sint foarte curate. Inca o data, felicitari domnule primar si Dumnezeu sa va dea putere de munca, inspiratie si mult curaj in activitatile pe care le intreprindeti. Cu mult respect Petrut, Simona si Bianca Banu. Bruxelles 2008.